top of page

Міжнародні заходи, Міжнародні новини

9 жовтня 2021 р.

ANUGA 2021 - міжнародна продуктова виставка

ANUGA 2021 - одна з найбільших торгових виставок у світі, що спеціалізується на продуктах харчування та напоях. Виставка має майже 100-річну історію

Кельн, Німеччина

ANUGA 2021 - одна з найбільших торгових виставок у світі, що спеціалізується на продуктах харчування та напоях. Виставка має майже 100-річну історію - перша виставка ANUGA пройшла в 1924 році і є найстарішою в харчовій промисловості.

        Періодичність проведення Anuga: раз на 2 роки.        

Завдяки своєму грандіозному масштабу та широті охоплення питань галузі, ANUGA заслужено вважається однією з провідних подій у світі у сфері продуктів харчування.

       Делегація Української горіхової асоціації братиме участь у Міжнародній продовольчій виставці ANUGA-2021 (Кельн, Німеччина 09-13.10.21р.).

      У рамках Горіхової програми проекту ITC (International Trade Centre) в Україні (менеджер проекту Коломойцева О.) нам надано виставкові стійки на корпоративному стенді України, який організований цим Проектом, за напрямами Горіх грецький, Фундук, Мигдаль, Переробка та Експорт. 

 

Горіхова галузь в Україні є новою галуззю, що динамічно розвивається у вітчизняному садівництві.

Тому для галузі СТРАТЕГІЧНО ВАЖЛИВО брати участь у даній виставці світового рівня насамперед із двох причин:

     1. Горіхову галузь України як системного партнера, здатного експортувати сортові, однорідні партії горіхів, фундуку та, за кілька років, мигдалю, вирощених у промислових садах, ще НАДЗВИЧАЙНО МАЛО знають за кордоном. Сьогодні Україну сприймають як постачальника різносортного, не системного постачальника горіха волоського, зібраного по домашніх подвір'ях та придорожніх посадках.

     Деяким закордонним покупцям навіть вигідно підтримувати цей «горіховий бренд», оскільки це формує низьку ціну на горіх, що закуповується з України. Не приховую, що наші горіхові «митно-прикордонні» війни як наслідок недосконалої законодавчої бази при експорті горіхів також не сприяють підвищенню українського міжнародного горіхового рейтингу, який сьогодні (вибачте за сленг) – «нижче за плінтус».

     Тому міжнародна діяльність Української горіхової асоціації в рамках горіхової програми проекту ITC в Україні спрямована на підвищення популяризації сортового волоського горіха, вирощеного в промислових садах, та формування нового горіхового іміджу як постійного системного партнера, здатного експортувати однорідний якісний горіх. Тобто. Вкрай важливий РЕБРЕНДИНГ горіха волоського за кордоном і вихід на нові міжнародні ринки.

    Це стратегічне завдання має ще й іншу, не менш важливу сторону. Сьогодні починають вступати в товарне плодоношення фундукові, а завтра мигдальні промислові сади в Україні.

      У цьому зв'язку потрібно зараз активно займатися ФОРМУВАННЯМ БРЕНДУ УКРАЇНСЬКОГО ФУНДУКУ, МІНДАЛЮ, щоб думка про «розносортний горіх із подвір'їв», що існує сьогодні у закордонних покупців, не асоціювалася з фундуком та мигдалем з України.

     Тому, з погляду міжнародного маркетингу, участь у міжнародних рейтингових виставках є одним із найдієвіших інструментів комунікаційної експортної стратегії, що надає стимулюючий вплив на майбутніх покупців.

     2. Інша не менш важлива причина участі полягає в тому, що на виставку ANUGA найбільше орієнтовані країни Європи, які найбільш логістично підходять для майбутнього експорту з України.

     Азія завжди важлива своєю сталістю споживання горіхових продуктів, однак, поки наші контейнери з горіхом допливуть до азіатських берегів, у цей же час до цих берегів допливають контейнери зі США з розкрученим Каліфорнійським брендом Чандлер - ГОРІХ № 1 і Орегонським фундуком.

       

         Для участі в ANUGA 2021 Українською горіховою асоціацією сформовано потужний «горіховий десант».

ГОРІХОВУ УКРАЇНУ представлятимуть керівники трьох найбільших за площею фундукових садів країни: «МІЛКОР», «ФІЛБЕРТ», «КОНТИНЕНТ», горіхового саду «ВОЛ-НАТ» (Ізмаїл), що успішно почав експортувати в Європу високоякісний і грецький АГРО-ТРЕЙД» (Лубни) та «УКРВОЛНАТ» (Хмельницький), виробник олій «Агросільпром» (Дніпро), що експортує горіхову, фундукову та інші олії до 22 країн світу, виробник обладнання для переробки горіхів «ТехексімГруп» (Львів).

        Вперше Українською горіховою асоціацією будуть показані зразки великоплідних горіхів та фундуку, які користуються особливою популярністю в європейських країнах для масових покупок перед різдвяними святами, також вперше виставлять зразки українського мигдалю.

    Системна участь у найбільших світових виставках є пріоритетною необхідністю для успішного позиціонування української горіхової продукції та її просування в обстановці жорсткої конкуренції на світовому ринку, незважаючи на те, що рекламні канали в мережі інтернет стали фінансово та функціонально доступні.

       Тому робота з проектом ITC (International Trade Centre) в Україні, на організованих ними корпоративних стендах «УКРАЇНА» сприяє виходу горіхової галузі на міжнародні ринки, зміцненню позиціонування експортного горіхового потенціалу України за кордоном.

    Про підготовку та участь делегації Української горіхової асоціації у світовій виставці ANUGA 2021 читайте у наступних інформаціях. На фото представлено макет корпоративного стенду. Незабаром ми його заповнимо живою присутністю.

 

Президент Української горіхової асоціації Г.Юдін




bottom of page