нд, 21 лют.
|Дубай
Gulfood 2021 - міжнародна продуктова виставка
Горіхи для пустелі. Gulfood 2021 - міжнародна продуктова виставка.
Час та місце
21 лют. 2021 р., 19:00 – 25 лют. 2021 р., 23:00
Дубай, Дубай - Дубаї - Об'єднані Арабські Емірати
Про захід
Виставка GULFOOD (ОАЕ, Дубай) – одна за найбільш впливових в світі щорічних виставок продуктів, напоїв і кулінарії, з безпрецедентною кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом чотирьох днів виставки.
GULFOOD - важлива міжнародна платформа, глобальний статус якої вже не викликає сумнівів, бо в ній беруть участь більше 5000 компаній з 120 країн і понад 97000 відвідувачів з 185 країн світу. Для цього площа експозицій дубайського торгового центру Dubai World Trade Centre (DWTC) збільшена до 127000 кв. м
Особливою популярністю виставка Gulfood користується у відвідувачів з країн регіону Перської затоки і Близького сходу, оскільки більше 95% продуктів харчування в країни затоки імпортується, що поряд зі значними обсягами реекспорту в ОАЕ, які оцінюються в 15,8 млрд. доларів США, робить виставку Gulfood важливим заходом
Країни затоки або країни регіону GCC ( Gulf Cooperation Council — Рада співробітництва арабських держав Перської затоки) є одними із найперспективніших ринків у світі, згідно останніх аналітичних досліджень міжнародних маркетингових організацій. Зараз в країни затоки входить 6 країн - Саудівська Аравія, ОАЕ, Оман, Катар, Кувейт і Бахрейн. Також до участі запрошені Йорданія та Марокко, перемовини до вступу в країни регіону GCC веде Ємен.
Тут зосереджені великі фінансові ресурси, що інвестуються в різні сфери економіки. ВВП регіону сягає 1462 млрд. $ . Загальна площа країн: Саудівська Аравія, ОАЕ, Оман, Катар, Кувейт і Бахрейн достатньо велика - 2572,7 тис. кв. км.
Окрім того, демографічна ситуація тут змінюється надзвичайно динамічно. За даними Міжнародного валютного фонду, кількість населення в країнах регіону GCC збільшиться на 2,4% у 2021 р. та буде налічувати близько 60,0 млн. осіб.
Даний регіон вважається одним з перспективних у контексті розширення ринків збуту для продукту «Made in Ukraine». Він цікавий тим, що країни GCC на 95% залежать від імпорту, і лише 5% – це внутрішнє виробництво: фініки і продукти переробки.
Так само, імпортуються крупи, фасовані в місцеву упаковку і надалі продаються як продукт власного виробництва. Цей регіон користується популярністю у американських і європейських виробників, які давно мають там свої торгові представництва. Близько $25 млрд. доларів щорічного імпорту – чи можемо ми ігнорувати такий ринок?
Крім цього, ціла низка країн Близького Сходу входить до найзаможніших в світі з високим рівнем доходів споживачів, а це стабільні клієнті, які готові платити високу ціну за ЯКІСНУ продукцію – якраз те, чого бракує внутрішньому ринку України і що стримує виробництво продуктів з високою доданою вартістю в Україні.
Якщо говорити про купівельну спроможність – це близько 30 тис. $ ВВП на душу населення. Наприклад, в найбіднішій країні – Омані – 15 тис. $.
Крім цього, Дубай - головні торгові ворота для ринків країн Азії, Північної та Південної Африки, Індії, а також ряду інших країн. Ринок охоплює більше 50 країн, 2 млрд. споживачів.
Одним з традиційних справ у населення цих країн були горіхи та інші горіхоплідні.
ВПЕРШЕ зі своїм виставковим стендом Українська горіхова асоціація дебютувала у виставці Gulfood-2020. Одне з центральних місць колективного українського стенду, організованого проектом ITC в Україні, було віддано стенду Горіхової асоціації.
Вже третій рік поспіль ВГО «Українська горіхова асоціація», як галузева асоціація країни, співпрацює з проектом «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки», що впроваджується Міжнародним Торговим Центром (International Trade Centre – ІТС) в Україні, спрямовану на покращення позиціонування та підвищення ефективності просування українського горіху на світових ринках.
Завдяки розвитку співпраці з Проектом, Горіхова асоціація знову отримала можливість мати власний стенд на колективному українському стенді, організованому проектом ITC в Україні, на Міжнародній виставці GULFOOD-2021, яка відбудеться 21.02.2021 - 25.02.2021 в м. Дубай (ОАЕ).
Але у виставці Gulfood-2021 учасники колективного українського стенду будуть мати кращі можливості участі, ніж у минулому році, тим, що український стенд цього разу розміщено в одному з центральних павільйонів виставки - TRADE CENTRE ARENA.
Але це ще не все. Колективний український стенд, організований проектом ITC в Україні на виставці Gulfood-2021, налічує 10 виставкових стендів, брендованих виставкових стойок, розташованих на загальній території колективної виставкової площі 48 кв.м.
І тут мені дуже хочеться сказати добрі слова на адресу команди проекту ITC, які, розуміючі важливість створення нового міжнародного іміджу для горіхової галузі України безоплатно віддали майже третину колективного стенду – ТРИ з десяти виставкових стендів для ГОРІХОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ.
ВЕЛИЧЕЗНА ПОДЯКА Вам – фахівці проекту ІТС в Україні під керівництвом Олени Коломойцевій!!!
Але ж для чого це?
Поки що Україну на світовому ринку мало хто сприймає як країну, що може зайняти високі щаблі у ніші вирощування та експорту якісного сортового горіха. Така картина в галузі пояснюється досить невисокою якістю українського горіха, більше 95% якого збираються по домашнім подвір'ях і лісосмугах та наспіх, без якісної доробки експортованого.
Крім цього, задля успішного позиціонування на зовнішніх ринках необхідно розуміти, що експорт – це не разові продажі за кордон, які сьогодні масово здійснюють фірми-одноденки («сірий» експорт), а потім безслідно зникають, щоб не платити податки та залишати гроші в офшорах. Експорт – це постійний системний канал збуту, який вимагає стабільності. Всі ці складові (а до цього ще слід додати неурегульоване законодавство) максимально знижують ціну на український горіх до рівня ДЕШЕВОЇ СИРОВИНИ.
Сучасній горіховій галузі потрібен РЕБРЕНДИНГ - комплексна, стратегічна зміна існуючого застарілого БРЕНДА українського горіха на світових ринках.
Сьогодні вже підростають промислові горіхові сади з сортовим якісним горіхом. Як зробити істотний прорив в експорті промислових партій, коли сформований роками бренд українського горіха за кордоном «нижче плінтуса»? І тут абсолютно справедливий основний меседж експертів плодово-ягідної галузі - ОБ'ЄДНАННЯ садів з якісним продуктом для створення СИСТЕМНОГО, а не ситуативного експорту. І це завдання ми повинні вирішувати самі у себе вдома, всередині України. Однак навіть об'єднавшись в створенні сортових партій та одним цим "ситий не будеш" - потрібні замовники на високоякісний горіх, потрібен експорт.
А для цього треба презентувати на світовому рівні горіхову галузь як сформований промисловий бізнес, який має інфраструктуру, яка має можливості забезпечувати системні експортні поставки якісного горіха – має свої промислові сади з сортовим горіхом, високотехнологічну переробку в технічно оснащених переробних підприємствах, «білих» експортерів з достатнім досвідом. Треба показувати переваги системного горіхового бізнесу та якість сортового горіх, зібраного в промислових садах потенційним міжнародним партнерам (доречи, велика акторка Фаїна Раневська стверджувала, що скромність прикрашає лиш тоді, коли більше нічим себе прикрасити).
Але ми маємо на меті показувати світовій спільноті на виставці Gulfood-2021 не тільки сортовий волоський горіх. Це вже замало.
В України підростають та починають плодоносити фундукові промислові сади, який ще Україна практично не експортувала, якість якого гарантована його вирощуванням в садах. Тому для виставки у нас ще одна важливенна задача – формування БРЕНДУ ЯКІСНОГО ФУНДУКА з промислових садів!!!
Тому і сформовано офіційну делегацію Української горіхової асоціації з 12 представників всієї інфраструктурної промислової ланки горіхової галузі України. У складі делегації – керівники промислових горіхових та фундукових садів, переробних підприємств, досвідчених експортерів (але, з кожним учасником Горіхової делегації я познайомлю Вас у наступній інформації).
Крім представницької делегації, ми ВПЕРШЕ приготували для світової горіхової спільноти ГОРІХОВИЙ КАТАЛОГ УКРАЇНИ.
На 48 сторінках англомовного каталогу ВПЕРШЕ на світовому рівні буде показана наявність розвинутої промислової горіхової галузі України, яка може експортувати зібраний в промислових садах горіх та фундук, перероблений до необхідної якості на високотехнологічному обладнанні, сформований в експортні партії для самих вибагливих міжнародних покупців.
48 сторінок, як в паперовому, так в цифровому, електронному варіантах з власними QR-кодами та адресами сформовані у три розділи:
1. Промислові сади горіха волоського, фундука, мигдалю
2. Переробні підприємства та досвідчені експортери
3. Виробники промислового обладнання для переробки
Додатково підготовлений відеофільм «горіхова візитівка України», та ще багато іншого приладдя, для того щоб ГІДНО ПОКАЗАТИ МОЖЛИВОСТІ ГОРІХОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ.
Мета цієї моєї першої інформації взагалі розказати Вам о планах Української горіхової асоціації по участі у величезній світовій виставці - GULFOOD-2021, яка відбудиться з 21 по 25 лютого в м. Дубай, в Об’єднаних Арабських Еміратах. Далі у наступних повідомленнях будемо Вам більш детальніше інформувати о підготовці та участі у виставці GULFOOD-2021...
Замість ЕПІЛОГУ: 50 років тому, в грудні 1971 року шість мудрих емірів (сьомий приєднався до них протягом наступного року), зібравшись разом, вирішили створити в своїй пустельній країні, яку вздовж і впоперек перетинали верблюжі стежки, ОАЗИС.
Якщо відкрити всезнаючу Вікіпедію: оазис - ділянка посеред млявого, практично безжиттєвого середовища, на якому є ЖИТТЯ.
Але шість мудрих емірів, проживши все життя в пустелі, були зовсім не дурнями, розуміючи, що жаркий клімат пустель вони змінити не зможуть. Тому створюючи країну, вони визначили для себе головну мету - зробити КРАЇНУ, як ОАЗИС для комфортного людського ЖИТТЯ.
Так з'явилася на карті світу - країна ОАЕ. І сьогодні, дивлячись на запаморочливі хмарочоси, новітні технології, вже можливо з упевненістю сказати - у жителів пустелі вийшло створити ОАЗИС для ЖИТТЯ для себе, для своїх родин і мешканців раніш пустельної країни.
Сьогодні ми з Вами садимо і вирощуємо ГОРІХ, ФУНДУК, МИГДАЛЬ, які мають практично найкращий смак з усіх горіхів світу, тому що вирощені на найкращих ґрунтах. Еталон українського чорнозему знаходиться в Парижі, як еталонний зразок для всіх грунтів світу.
Сьогодні ми, вирощуємо наші горіхові сади з думками про благополуччя від реалізації горіхового врожаю. Чи зможемо ми РАЗОМ створити ГОРІХОВИЙ ОАЗИС, об'єднуючись для створення гідної ціни нашого українського горіха, нашої праці ...
Президент ВГО «Українська горіхова асоціація» Г.Юдін
13.02.2021р.